۱۳۸۶ بهمن ۱۵, دوشنبه

معرفی برخی از برنامه های مطابق با U3



با سلام،

امروز قصد دارم در ادامه مطلب قبل، بعضی از برنامه هایی که برای فلش های U3 موجود هستند (و رایگان هستند) را به شما معرفی کنم. (هر عکس مربوط به برنامه ای است که در زیر آن توضیح داده شده است.)

Skype

این برنامه مانند مسنجر یاهو برای چت و ... به کار می رود، از نوشتن پیغام گرفته تا چت ویدئویی همه را دارد و من شنیده ام که امنیت آن از مسنجر یاهو هم بهتر است. اگر دائم در سفر هستید و لپ تاپ هم ندارید، این برنامه می تواند کمک زیادی به شما بکند تا مجبور نباشید آنرا هر دفعه بر روی کامپیوتر های مختلف نصب کنید.

Mozilla Firefox (for U3)

مرورگر Firefox را که الان تقریبا همه می شناسند، به هر حال اگر با آن آشنایی ندارید باید بگویم که در اکثر موارد شبیه Internet Explorer است و رقیب اصلی آن! زود به کار کردن با آن عادت می کنید.


Foxit Reader (for U3)

در مورد این برنامه قبلا توضیح داده ام، برنامه ای بسیار خوب برای مشاهده فایلهای pdf.


Vista Firewall Control

همانطور که از اسم این برنامه پیداست یک دیوار آتش است، البته فقط برروی ویندوز ویستا کار می کند.( همانطور که می دانید دیوار آتش یک برنامه امنیتی است که اطلاعات ورودی به کامپیوتر و خروجی از کامپیوتر را کنترل می کند.)

XnView

برنامه ای خوب برای مشاهده عکسها. چون خود من هم به تازگی با این برنامه آشنا شده ام اطلاعات بیشتری نمی توانم در مورد آن به شما بدهم.

برنامه های دیگری هم در سایت U3 موجود هستند، اگر علاقه دارید می توانید به بررسی آنها بپردازید.


موفق باشید


هیچ نظری موجود نیست: