۱۳۸۶ بهمن ۱۶, سه‌شنبه

معرفی برنامه HiDownload



سلام،

امروز قصد دارم به معرفی برنامه HiDownload بپردازم. فقط قبل از شروع بگذارید بگویم که این برنامه متاسفانه مانند برنامه های قبلی که معرفی کردم منبع باز نیست.

آیا تا به حال شده که بخواهید ویدئویی را از اینترنت بگیرید اما به دلیل اینکه فقط پخش زنده آن موجود است و قابلیت دانلود کردن ندارد از دیدن آن پشیمان شوید؟ ممکن است این اتفاق بارها برایتان افتاده باشد چون متاسفانه سرعت اینترنت در ایران خیلی بالا نیست و بسیاری از ویدئوها هم برای مشاهده زنده به سرعت بالا نیاز دارند. (با اتصال Dial up که تقریبا اینکار غیر ممکن است!)

خوب راه حل این مشکل HiDownload است، این برنامه URL مربوط به ویدئوی مورد نظر شما را می گیرد... و بعد ویدئو را تحویل شما می دهد! به همین سادگی. بیاید با هم به دانلود آخرین قسمت برنامه کلیک (که چند روز گذشته در مورد آن مطلبی نوشتم) بپردازیم.

این صفحه برنامه کلیک است:

همانطور که می بینید ویدئو آن برای دانلود موجود نیست و فقط پخش زنده دارد. خوب من یکی از ویدئوها را در صفحه جدیدی باز می کنم (برای این کار همزمان با کلیک موس، دگمه Ctrl را هم نگه دارید) و از بالای صفحه URL مورد نظر را کپی می کنم.

حالا برنامه HiDownload را باز کرده و بعد از زدن گزینه Add a URL to download از منوی File، صفحه جدیدی باز می شود؛ URL را که کپی کردیم در قسمت URL در بالای پنجره می بینید.

حالا از جلوی گزینه Save to جایی را که می خواهید ویدئو شما ذخیره شود را انتخاب کنید. OK را بزنید و دانلود شروع می شود. به همین سادگی!

سایت سازنده برنامه HiDownload

موفق باشید


هیچ نظری موجود نیست: