۱۳۸۶ بهمن ۲۳, سه‌شنبه

معرفی برنامه Prism Video Convertor

سلام

امروز قصد دارم برنامه ای برای تبدیل فایل های ویدئویی به فرمت های مختلف به شما معرفی کنم: Prism Video Convertor.

برنامه Prism مانند دیگر برنامه هایی که به شما معرفی کردم رایگان است و یک مزیت آن که خوب است اینجا به آن اشاره کنم این است که تبلیغی برروی ویدئوی تبدیل شده نمی دهد، من به تازگی برنامه AVS Video Convertor را تست می کردم، این برنامه هم رایگان است، اما متاسفانه برروی ویدئوی تبدیل شده یک نوشته بزرگ هر چند ثانیه ظاهر می شود که واقعا عذاب آور است.

برنامه Prism فایل های ویدئویی با فرمت های mpg، mp4، avi، mov، wmv، asf، flv، 3gp و ... را برای تبدیل به فرمت های ذکر شده ساپرت می کند. سرعت برنامه هم خوب است. تنها ضعف کوچکی که در مورد این برنامه به نظرم می رسد این است که: وقتی که می خواهید این برنامه را دانلود کنید حجم آن خیلی کم است ولی در عوض آن به هنگام تبدیل فایل خود به هر فرمت (برای اولین بار) نیاز به دانلود codec آن دارید؛ البته حجم codec ها زیاد نیست و دانلود و نصب آن هم به صورت خودکار انجام می شود. این هم یک screenshot از محیط برنامه:

برای مطالعه بیشتر و یا دانلود برنامه به اینجا بروید.

موفق باشید


هیچ نظری موجود نیست: