۱۳۸۶ بهمن ۲۹, دوشنبه

Desktop Calendar تقویم دیواری کامپیوتر شما!




دوستان من سلام

آیا دلتان می خواهد برروی دسکتاپ خود یک تقویم داشته باشید؟ اگر جواب شما بله است، مطلب امروز را بخوانید چون می خواهم یک تقویم دیواری! خوب به شما معرفی کنم (دیوار کامپیوتر مورد نظر است).

تا فراموش نکرده ام بگذارید یادآور شوم که این تقویم میلادی است و نه شمسی. این برنامه هم رایگان است.

اسم این برنامه Desktop Calendar است، حجم این برنامه برای دانلود حدود 2.4 Mb است، پس به راحتی می توانید آنرا دانلود کنید و از آن لذت ببرید. قصد ندارم در اینجا به تمام جزئیات این برنامه بپردازم، چون نه من وقت آنرا دارم و نه شما حوصله خواندن آنرا خواهید داشت؛ شما با دانستن کمی انگلیسی (یا داشتن یک دیکشنری خوب) می توانید به تمام جزئیات و تنظیمات این برنامه پی ببرید. فقط می خواهم به یک مطلب اشاره کنم، و آن هم تغییر اندازه این تقویم است چون در حالت پیش فرض (Default) اندازه این تقویم خیلی بزرگ است و ممکن است شما را تقویم زده کند!

در این شکل می توانید اندازه تقویم را با یک پوشه ( همان Folder خودمان) مقایسه کنید.

برای تغییر انداره این تقویم، پس از اینکه آنرا نصب کردید برروی یکی از روزهای هفته کلیک راست کنید و "Settings" را بزنید، سپس در قسمت "Style & Position" همانطور که در شکل می بینید گزینه ای را که دایره قرمز دور آن کشیده شده است را انتخاب کنید. تقویم شما به اندازه مناسب در خواهد آمد.(شکل اول)


برای دانلود این برنامه به اینجا بروید.

موفق باشید.

هیچ نظری موجود نیست: