۱۳۸۶ اسفند ۱۶, پنجشنبه

معرفی سایت: KeepVid.com سایتی برای دانلود فیلم هایی که قابلیت دانلود ندارند

دوستان عزیز سلام،

امروز قصد دارم یک سایت خیلی جالب به شما معرفی کنم. KeepVid.com سایتی است که به شما اجازه می دهد ویدئوهای مختلف را دانلود کنید. مثلا سایت ویدئوی گوگل (video.google.com) که شبیه یوتیوب (YouTube) است را در نظر بگیرید، در کنار بسیاری از ویدئوها دگمه Download وجود دارد،

اما برخی هم این گزینه را ندارند و آن ویدئوها را نمی توان دانلود کرد. شما می توانید به سایت KeepVid.com بروید، URL یا همان آدرس ویدئو را که چیزی شبیه http://video.google.com/videoplay?docid=-5306577624359954468 است را وارد کنید ...

و بعد از چند ثانیه این سایت به شما اجازه می دهد که ویدئو را دانلود کنید.

امیدوارم از این سایت استفاده کافی ببرید، منتظر نظرات شما هستم.

موفق باشید.


۲ نظر:

ناشناس گفت...

از شما می خواهم تا با هم همکاری کنیم و یک وبلاگ با مدیریت هر دو نفرمان ایجاد کنیم و می توانیم به همدیگر در حل مسله ها کمک کنیم.
البته اگر شما افتخار بدهید.
اگر دوست داشتید من یک وبلاگ بدون متن دارم در آنجا جواب خودتان را برام بگذارید(هر چه زودتر بهتر).
www.computersworld.blogfa.com
خیلی ممنونم.
موفق باشید

AhmadMoayyednia گفت...

سلام. سایت keepvid.com سایت خوبی هست. اما قابلیت دانلود بعضی از فایل ها رو ندارد که بعضا با وارد کردن url سایت مورده نظر این سایت دامنه دانلود را هم می آورد اما باز قابل دانلود نیست. لطفا در این زمینه مرت راهنمایی کنید.
ahmadmoayyednia@yahoo.com